Українці у Нью-Джерсі: ужгородський бренд Kochut відкрив шоу-рум в США (+фото)

Українці у Нью-Джерсі: ужгородський бренд Kochut відкрив шоу-рум в США (+фото)

18.11.2021 11:15
  2036
Микола Маранчак

Перший шоу-рум Kochut USA знаходиться у самому серці Нью-Джерсі за адресою 37 Broad St Red Bank. В ньому представлені меблі Kochut.Woodworks, а з 1 січня з’являться ювелірні прикраси.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU розповів співзасновник ювелірно-меблевого бренду Роман Кочут. Шоу-рум відкрився 1 листопада на одній вулиці з Tiffany & Co та іншими світовими брендами. Торговельна площа Kochut USA склала близько 180 кв. м. Серед пропозиції шоу-руму можна знайти фірмовий декор, світильники, обідні столи та стільці, кавові та журнальні столики, годинники, декоративні дощечки тощо. Продукція представлена в широких відкритих вітринах.

Окремо під країну запущено інтернет-магазин, в якому можна підібрати будь-що з товарної пропозиції бренду. За словами Романа, своє замовлення американським покупцям доведеться чекати від двох місяців – три-чотири тижні з них піде на виготовлення виробу та мінімум місяць, щоб контейнер дістався шоу-руму.

“Клієнт готовий і півроку чекати, аби отримати саме те, що він хоче. Наші покупці знатимуть графік приходу контейнерів та зможуть точно бути впевненими, коли їх замовлення прийде”, – пояснює він.

До виходу в Сполучені Штати, брати Кочути дослідили заокеанський ринок і виявили, що хоча американці добре розуміються на якісних меблях, при цьому більшість мереж представлені  великими мас-маркет виробниками та дрібним ручним виробництвом на рівні хобі.

“Нам вдалося вийти на рівень досить серйозного виробництва преміум-товарів з власними технологіями, залишаючись крафтовим брендом. В США такого практично немає. І саме це приваблює наших покупців”, – говорить Роман Кочут.

Серед перших замовлень, які були зроблені ще до відкриття шоу-руму: декоровані тумбочки, вироби з поєднанням дерева та епоксидної смоли, великі обідні столи, ТВ-тумби та інше. Інвестиції в продукцію першого відправленого в Сполучені Штати контейнеру з виробами склали близько $50 000. Відправку й першого, і другого контейнерів товару Кочути зафіксували у відеороліках. Очікується, що вантаж, в якому, крім іншого, представлена велика ювелірна вітрина, прибуде вже перед Новим роком.

Як і в інших країнах присутності, магазин відкрито через регіонального партнера, який тепер має ексклюзивне право на розвиток мережі торгівельних точок Kochut у Сполучених Штатах. Рітейлери додають, що від моменту укладання договору до запуску шоу-руму пройшло 14 місяців. “Цей час витратили також на пошук підходящого приміщення. Процес затягнувся і через пандемію COVID-19. Але отримані результати за перші тижні роботи в США вже перевищують усі наші очікування”, – додає співзасновник ювелірно-меблевого бренду.

Наразі крім Ужгорода та Києва в Україні, шоу-руми Kochut працюють в Австрії (Відень), Німеччині (Дюссельдорф), Чехії (Простейов) та Великобританії (точка видачі у Лондоні). Також онлайн-магазини вже запущені в Казахстані та Естонії .

Нагадаємо, бренд Kochut створили в 2015 році брати-ювеліри Ігор, Юрій і Роман Кочути. Перший шоу-рум за межами України почав роботу в 2017 році.

Читайте також

Юрій Кочут, ювелірний бренд Kochut: Плануємо запустити 100 точок продажу по світу


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1627
Усі новини ринку